zaterdag 18 januari 2014

Mijn lijf, mijn stijl!

Iedereen heeft zijn eigen stijl, gelukkig maar, dat maakt de wereld interessant. Ik merk dat mijn stijl vaak edgy en alternatief is... Ja ik houd van mode, kan erg genieten van kleding en ben gek op verschillende stijlen, maar wanneer ik kijk naar Fashion, vind ik veel een beetje saai, te degelijk of gewoon. Ik zie mezelf als een mooie grote vrouw, een diva, ik ben geen 9-5 meisje die met alle winden mee loopt, ik ben een sterke vrouw met een eigen mening, met mijn eigen humor en mijn eigen lijf en stijl... Daar ben ik trots op... en dat laat ik zien! Ja ook op mijn lijf ben ik trots... net als andere vrouwen kan ik kijken naar wat ik niet mooi vind en dan heb ik op dit moment vooral moeite met mijn buik en mijn boven armen... maar waarom altijd kijken naar wat beter kan. Ik heb een sterk lijf, je kan zien dat ik veel gesport heb... door alle training heb ik hele mooi gevormde benen en brede schouders. Ook binnen de plussize of grote maten mode zie ik veel gedoe over het ideale lijf... tja ik vind het prachtig hoor een zandloper figuur, maar moet ik dan maar ongelukkig zijn omdat mijn vet zich niet afzet op mijn heupen maar op mijn buik.... Ik weiger mezelf weg te cijferen omdat ik niet het ideale figuur en het ideale engelen gezicht heb.... ik ben een totaal plaatje... mijn karakter benadrukt mijn lijf en leden.... en ik ben gewoon trots op mezelf... leuke is hoe leuker en mooier ik mezelf ga vinden hoe leuker mensen in mijn omgeving op me reageren... ik denk dat dat ook echt met elkaar te maken heeft. Even terug naar de fashion... ik kan erg genieten van fashion, maar veel stukken zou ik niet dragen, al vind ik ze prachtig op andere dames.. hoog gesloten bloesjes met een mooi kanten kraagje, sierlijke bloemen en pastel kleuren... ik vind het heel mooi en heb het allemaal uitgeprobeerd , maar het past gewoon niet bij mij... Ik houd mee van felle kleuren, harde kleuren zo gezegd... rood, groen, blauw en zwart. Zijn voor mij favoriet... Die kleuren ondersteunen mijn karakter mee, Tja ik ben best een heftige luidruchtige vrouw, je zou kunnen zeggen dat mijn kleding ook wat hard en luidruchtig is... Dat is een van de dingen die ik vind, je zou aan iemands kleding moeten kunnen zien wat voor typje het is en dat is vaak ook zo... Al vind ik dat er wel snel een negatief oordeel komt... Zo vind heb ik gemerkt dat mijn kleding stijl ook wel eens ordinair genoemd wordt.... alleen omdat ik houd van een dieper decolleté en kortere rokjes. Wanneer ik naar fashion kijk , zie ik vaak veel stijlen terug komen. Mijn favorieten zijn de jaren 30 met de classy ladies, verlengde silhouetten en de klasse uit die tijd, de jaren 50 met de rockabilly jurken en meer de gotic/rock kant met de lolita/anime outfits... Hier dan ook een foto van mij met mijn favoriete lolita outfitje... misschien een beetje trashy, maar daar houd ik dus wel van.... Ok ik zal dit niet dragen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder... maar naar een bbw feest of een gotic party zou ik me helemaal in mijn element voelen! shirt =bon prix corset= uwantisell.nl rok =gotics4u schoenen= van haren zelf heb ik een overrokje gehaakt met de rode roosjes eraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten