vrijdag 21 maart 2014

Princes Isadora

Princes Isadora


Mijn Lijf

Het is Lente, het moment om weer uit onze schulp te kruipen... de dikke warme truien en vesten blijven in de kast hangen. Voor mij staat de lente algtijd in het teken van jurkjes... (ach welk jaargetijde eigenlijk niet?) Naast alle Lente/Zomer collecties die de laatste tijd online zijn gekomen is de lente ook het moment van het besef dat ik weer meer bloot ga geven van mijn lijf... Want ja die dikke truien zijn natuurlijk ook heerlijk om je in te verstoppen.

Meer laten zien van mijn maatje 52/54 en me daar comfortabel bij voelen betekent voor mij niet, extra hard werken aan mijn dieet. Het betekend meer positief kijken naar mijn lijf, benoemen wat ik wel mooi vind... Wat extra tijd aan mezelf besteden en dat speciale jurkje aantrekken dat al mijn vormen beter uit laat komen en waarin ik mij een echt lente princesje voel!

Mijn Stijl

Voor Mooie Grote Vrouwen kijk ik heel veel plaatjes van kleding, steeds vaker merkte ik dat wanneer ik door klikte naar een webshop, de jurkjes die ik zo mooi vond van het amerikaanse merk IGIGI waren. Prachtige zwierige jurken waaraan je meteen kan zien dat ze voor je werken. (je lijf mooier maken) Vorig jaar is Lady Plus Fashion begonnen met de verkoop van IGIGI in Nederland en Belgie... Vanaf het moment dat ik dat ontdekte heb ik kwijlend voor de pc gezeten... Wat een mooie jurken!!!

Toen ik de Isadora zag was ik op slag verliefd, het zwart en rood zijn mijn favoriete kleuren , ja ook in de lente, en de V-hals is perfect voor mijn redelijk groot uitgevallen buste. Mijn min punt, mijn buik, valt helemaal weg door die prachtige zwierige rok aan het lijfje. Tja, Wanneer ik verliefd ben dan wil ik het wel erg graag hebben!

Na mijn bestelling was de Isadora binnen een dag thuisbezorgd... wat een service! Ongeduldig heb ik hem meteen uitgepakt en aangetokken, al mijn dromen kwamen uit. Deze jurk komt gewoon van een andere planeet, de stof , de snit , de manier waarop het mijn lijf omlijst... ongelofelijk. Ik heb eigenlijk altijd vrij goedkope jurkjes aan gehad en geloof me het verschil is enorm. Zelfs zonder make-up voelde ik me al als een princesje! En mijn lief... Die keek zijn ogen uit!

Met heel veel plezier heb ik deze jurk nu al 2 dagen gedragen en natuurlijk foto's gemaakt! Op de eerste foto's heb ik mezelf helemaal gestijld met een ketting die geinspireerd is op de jurk en een clutch die ik heb afgemaakt met een zelf gemaakte hanger van bloemen.

De 2e keer was de eerste lente dag, omdat ik ook graag in het zonnetje wilde zitten heb ik het simpel gehouden. Geen ketting, geen legging, maar gewoon met blote benen en laarzen aan. Ik heb de hele dag willen dansen, zo goed voel ik mij in deze jurk! Als een echte princes Isadora!

Liefs Louise


Jurk : www.ladyplusfashion.com
Laarzen: van Haren/ Deichman
Clutch en Ketting www.facebook.com/creationsbyangelouise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten